נזילות מחדר האמבטיה


נזילות יכולות להיות מהבעיות הכי בעייתיות שיש. הסיבה לכך היא שאנו לא רואים אותן כשהן מתרחשות אלא מגלים אותן רק בשלבים מתקדמים כשהפגיעה כבר יכולה להיות הרסנית. נזילות בחדר האמבטיה הן הנזילות הכי מסובכות שיש וזה הזמן להבין מדוע.

מה הסכנות בנזילה?

נזילות הן אף פעם לא דבר טוב והן מסמלות שיש בעיה בצנרת. יכול להיות שהבעיה תהיה בחיבור בין הצינורות ויכול להיות שהבעיה תהיה דווקא בגוף הצינור עצמו, דבר שמחייב סתימה מהירה או החלפה של אותו חלק. כיום ניתן לאתר את הנזילות בצורה הרבה יותר מהירה ובלי צורך לחצוב בקיר, דבר שהופך לעוד יותר בעייתי כשמדובר בחדר האמבטיה. יש מצלמות תרמיות שיכולות לעלות על הנזילה בדיוק רב וכך לבצע פעולה נקודתית למען הפתרון. נזילות מחדר האמבטיה הופכות להיות סיפור מורכב יותר בגלל כמה סיבות.

נזילות בחדר האמבטיה: כל מה שצריך לדעת

·         לא פשוט לשים לב לנזילות מחדר האמבטיה כיוון שיש באמבטיה קרמיקה. בדרך כלל הסימנים לנזילה הם דהייה של הצבע בקיר או קילוף שלו ולעתים גם סימני עובש בשלביו המתקדמים. אל והסימנים שמצריכים עבודות אינסטלציה לתיקון הנזילה אך כשאי אפשר לראות אותם, הבעיה רק מחמירה עם הזמן ללא מענה.
·         עוד אחת מהסכנות בנזילה באמבטיה היא התרופפות אריחי הקרמיקה. ההתרופפות הזו עלולה להיות מסוכנת כאשר האריחים עלולים ליפול בסופו של דבר ומשם הדרך להיחתך ולהיפצע סבירה הרבה יותר, ובמקלחת הסיכון גדול מאוד גם עקב כך שאותו אדם שיהיה בה יהיה ללא בגדים יחד עם העובדה שהסיכוי להחליק גדול יותר.
·         נזילות באמבטיה ייתכנו כיוון שיש הרבה צינורות שעוברים בה. יש צורך בצנרת שתעבור מהברז הראשי של הבית עד מאחורי האריחים שבתוך המקלחון עצמו ואין אפשרות אחרת להתקנה. לעתים הנזילות קורות בגלל קידוח במקום לא נכון ולא רק בגלל שחיקה טבעית.

עבודות אינסטלציה זהירות ומדויקות
עבודות אינסטלציה

בכל מה שקשור באיתור נזילות וטיפולן בחדר האמבטיה יש צורך במשנה זהירות. טיפול בנזילות מאחורי אריחי קרמיקה ובמתאר כזה עלול לגרום לנזילות אחרות בעקבות עבודה גסה ולא זהירה ועל כן יש צורך באינסטלטור מקצועי.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אינסטלטור 24/7 בשרון